SHIEET!





Det har varit en tvär jobbig dag idag. Igår var jag i skolan och gjorde matte prov!
USCH det gick inte alls bra ;O Sen sista lektionen var det svenska läxförhör -.-'' det gick väll lite mer bra (Y)
Sen gick jag hem till eve och vi tog på oss massa bodylotion så att vi inte behöver vara torrbollar som eve säger.
Jag blev ju nedbrottad av isac eves lillebrorsa. Sen gick vill till gunvor och roger och så åt vi där och sen bara chilla. ''chilla'' inget är chilla med eve -.-'''''''''''''''''
Aja sen gick jag hem och jag var jätte hungrig, så jag gjorde mat och sen kom jag juh på att mamma hade köpt pizza som jag skulle äta för att hon inte skulle komma hem *.* Jag blev jätte trött och så var det så kallt så jag tänkte att jag skulle bara vila i min säng och så somna jag med alla kläder på -.-' Aa nu är jag ju vaken! vakna klockan sju. Och jag ska ju till göteborg och sån shiet. Aja ska duscha nu HEJDÅÅ! :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0